Zielińska Anita

neurologopeda


Kursy i szkolenia:

  • Usprawnianie wielokierunkowe dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym w systemie Conductive Education
  • Metoda komunikacji symbolicznej BLISS
  • Kompleksowa diagnostyka dziecka niepełnosprawnego
  • Budowanie więzi komunikacyjnej z dzieckiem niepełnosprawnym
  • Pomoc w procesie edykacji dziecka niepełnosprawnego z trudnościami w porozumiewaniu się
  • Integracja sensoryczna na co dzień
  • Integracja sensoryczna – I stopień
  • Zaburzenia procesów sensorycznych i kontroli posturalnej u niemowląt i małych dzieci
  • Terapia logopedyczna dzieci z rozszczepem podniebienia
  • Zastosowanie muzyki i piosenki w terapii zaburzeń mowy i języka
  • Wspomaganie rozwoju dziecka w oparciu o metodę integracji sensorycznej (SI)
  • Wykorzystywanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. I, II, III,
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
  • Osoby z zespołem aspergera – świat emocji.
  • Niedokształcenie mowy w typie afazji. Diagnoza i terapia
  • Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno twarzowych – moduł I
  • Metody zapobiegania trudnym zachowaniom u osób z autyzmem
  • Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działanie
  • FTM- Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna ( Terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 4 rż z dyslalią obwodową )
  • Podstawy Strategicznej Metody Usprawniania Realizacji Fonemów SMURF
  • Kocham Logopedię – Autyzm. Zaburzenia komunikacji.
  • Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa.
  • C-Eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji.
  • Kominikacja Alternatywna i Wspomagająca AAC ( diagnoza umiejętności komunikacyjnych w AAC, książka do porozumiewania się, czytanie uczestniczące, strategie wizualne w AAC, modelowanie w AAC, wyższe technologie w AAC, EYETRACKING w AAC ).
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno- twarzowego. Mioterapia- podejście autorskie.
  • Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej.
  • Reedukacja oddechowa w terapii dzieci.
  • Jak pracować z dziećmi z ASD? Dwutorowe wsparcie.
  • ETTHNO elastyczno- terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii
  • Stymulacja traktu ustno- twarzowego
  • Oswojenie ma znaczenie. Holistyczny program terapii karmienia.
  • Terapia Ręki I i II stopnia
  • Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne
  • Niemowlak u logopedy, część I. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem.
  • Niemowlak u logopedy, część II. Krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne.
  • Neofobia żywieniowa. Jak wspierać dziecko oraz jego rodziców w okresie rozwojowej neofobii.
  • Trening jedzenia.
  • Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I
  • Fundamenty terapii dziecka z niedosłuchem.
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno- motorycznym.
  • Nowe strategie w diagnozie i terapii logopedycznej.
  • Szkolenie modułowe MFS.
  • Diagnoza i terapia miofunkcjonalna.
Facebook