neurologopeda
Kursy i szkolenia:
- Usprawnianie wielokierunkowe dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym w systemie Conductive Education
- Metoda komunikacji symbolicznej BLISS
- Kompleksowa diagnostyka dziecka niepełnosprawnego
- Budowanie więzi komunikacyjnej z dzieckiem niepełnosprawnym
- Pomoc w procesie edykacji dziecka niepełnosprawnego z trudnościami w porozumiewaniu się
- Integracja sensoryczna na co dzień
- Integracja sensoryczna – I stopień
- Zaburzenia procesów sensorycznych i kontroli posturalnej u niemowląt i małych dzieci
- Terapia logopedyczna dzieci z rozszczepem podniebienia
- Zastosowanie muzyki i piosenki w terapii zaburzeń mowy i języka
- Wspomaganie rozwoju dziecka w oparciu o metodę integracji sensorycznej (SI)
- Wykorzystywanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. I, II, III,
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
- Osoby z zespołem aspergera – świat emocji.
- Niedokształcenie mowy w typie afazji. Diagnoza i terapia
- Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno twarzowych – moduł I
- Metody zapobiegania trudnym zachowaniom u osób z autyzmem
- Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działanie
- FTM- Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna ( Terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 4 rż z dyslalią obwodową )
- Podstawy Strategicznej Metody Usprawniania Realizacji Fonemów SMURF
- Kocham Logopedię – Autyzm. Zaburzenia komunikacji.
- Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa.
- C-Eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji.
- Kominikacja Alternatywna i Wspomagająca AAC ( diagnoza umiejętności komunikacyjnych w AAC, książka do porozumiewania się, czytanie uczestniczące, strategie wizualne w AAC, modelowanie w AAC, wyższe technologie w AAC, EYETRACKING w AAC ).
- Ocena funkcjonalna traktu ustno- twarzowego. Mioterapia- podejście autorskie.
- Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej.
- Reedukacja oddechowa w terapii dzieci.
- Jak pracować z dziećmi z ASD? Dwutorowe wsparcie.
- ETTHNO elastyczno- terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii
- Stymulacja traktu ustno- twarzowego
- Oswojenie ma znaczenie. Holistyczny program terapii karmienia.
- Terapia Ręki I i II stopnia
- Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne
- Niemowlak u logopedy, część I. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem.
- Niemowlak u logopedy, część II. Krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne.
- Neofobia żywieniowa. Jak wspierać dziecko oraz jego rodziców w okresie rozwojowej neofobii.
- Trening jedzenia.
- Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I
- Fundamenty terapii dziecka z niedosłuchem.
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno- motorycznym.
- Nowe strategie w diagnozie i terapii logopedycznej.
- Szkolenie modułowe MFS.
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna.